Contact
Heb je vragen of
advies nodig?
Neem dan contact met ons op via email of telefonisch. Of vul het contactformulier hieronder in, wij nemen dan snel contact met je op.
Onze gegevens
- Raktseweg 8
- 5725RV Deurne
- KVK: 78213967
- BTW: NL861305103B01
Veelgestelde vragen
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
We werken samen met Gebr. van Eijk voor de bezorging van je pakketjes. Zodra wij je bestelling hebben verwerkt, wordt deze snel door hen opgehaald en naar jou onderweg gebracht.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?
Als je bestelling niet op de verwachte datum is aangekomen, neem dan gerust contact met ons op. We zullen direct voor je nakijken waar je pakketje is en je verder helpen om het probleem op te lossen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Als je je bestelling wilt annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via. We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken voordat de bestelling wordt verzonden.
Wat moet ik doen als het product beschadigd of defect is bij aankomst?
Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op. We zullen je vragen om foto’s van de schade te sturen en zullen zo snel mogelijk een oplossing bieden, zoals vervanging of terugbetaling.